Aktivisté vítězí na všech frontách, jinakost je opěvována a velebena, transgender bytosti mají svá práva, protože je mít musí – jsou to přece transgender bytosti! Lidé jsou zahrnování nerealistickými pošetilými nápady a trapnými nesmysly. Společnost se ubírá poněkud divným, ale hlavně nerealistickým směrem.
Podle současných trendů by trans ženám mělo být umožněno používat stejné šatny, jako používají biologické ženy, používat stejné WC jako používají biologické ženy, v jakých věznicích by měly být tyto „ženy“ umístěny a zda by jim mělo být umožněno soutěžit ve sportovních akcích po boku žen narozených jako ženy atd. atd. Každopádně nikdo na světě ještě nikdy nezpůsobil větší ztrátu během pár hodin než tato „modelka“, který – která chcete-li, propagovala produkty firem Nike a Budweiser.
Obě poslední sebedestrukční trapné omezenosti – propagace podprsenky firmy NIKE transexuálem nemajícím ženská prsa, ale zato mající penis (tak se to snad vyrovná). A propagace US piva Budweisers stejným "ono".
To "ono" se jmenuje Dylan Mulvaney, před rokem se identifikovala jako žena, ale ještě se fyzicky nezměnila. Rozhodně nevypadá moc sportovně. Dylan (s 10 miliony sledovatelů na Tik Tok) apeluje na inzerenty, a propaguje NIKE a Budweiser.
Podle současných trendů by trans ženám mělo být umožněno používat stejné šatny, jako používají biologické ženy, používat stejné WC jako používají biologické ženy, v jakých věznicích by měly být tyto „ženy“ umístěny a zda by jim mělo být umožněno soutěžit ve sportovních akcích po boku žen narozených jako ženy atd. atd. Každopádně nikdo na světě ještě nikdy nezpůsobil větší ztrátu během pár hodin než toto „ono“, nebo tato „modelka“, chcete-li.
Společnost NIKE ztráty bude teprve počítat, protože se ženy nenadchly a nezačaly houfně nakupovat miliony vyrobených podprsenek pro ty, které nemají prsa.
Zato Budwesier už ví, na kolik ho ta legrace přišla. ZATÍM je aktuální ztráta na akciích více než 6 miliard US dolarů během pouhých šesti kalendářních dnů! To je vážně spousta peněz.
Přestože bylo Budweiser Light zřejmě mizerní pivo, prodávalo se a společnost na něm netratila. Jenže se viceprezidentka Budweiser zodpovědná za marketing, Alissa Heinerschei rozhodla, že se pivo zviditelní tak, aby na to nikdo nezapomenul. Stalo se a do propagace byl zapojen/zapojena transgender Dylan Mulvaney. Bude to inkluzivní, bude to oslavovat transgender komunitu a to je v dnešní době již jen krůček od toho, aby se úspěch této reklamy přetavil ve vyšší prodej tohoto piva.
Nestalo se tak, pivovar dostal tak za uši, že na to nikdy nezapomene. Sáma/sám Dylan Mulvaney si připadá jako zneuznaný hrdina a čím více je (oprávněně) napadán, tím více bude svým stoupencům říkat, »jak je statečná a neuhne ze svého názoru«.
Ze srdce přeji pivovaru Budweiser i sportovní značce Nike, aby se tyto akce hodně nepovedly a je to zničilo. Bude to snad varováním pro ty, kteří by chtěli jít stejnou cestou. Přinejmenším, aby je to hodně bolelo – finančně, protože pouze to je od podobných nesmyslů odradí a díky tomu my od obdobných hnusáren budeme ušetřeni.